' veckans...

Kära vänner och fiender, jag hoppas ni överlevt en hel vecka utan mig. En sjuk vecka (sjuk som i sjuk i huvudet, inte sjuk som i febersjuk vill säga). Rodde in ett bra resultat på bip-testet och kan vinka hej till att vara mycket väl godkänd i idrott numera. Det var bra sak nummer ett. Nummer två är stresshanteringsprovet, för något lättare får man leta efter. Binjurebarken, oxytocin och melatonin, vi är kompisar allihopa. Nummer tre, onsdagens utgång, himla trevligt, även om det kan ha varit så att jag och Therese hade lite för roligt där ett tag innan vi väl tog oss ut. Underbart hörni.

Mindre underbart är att jag tillbringade tre av fyra lediga dager på jobbet. Äh. Helt okej när pengarna kommer. Dessutom är Henrik Schyffert alldeles för söt som altid kommer och handlar när jag jobbar. Men, han är en bitch, helt allvarligt, så.. nu vet ni!

Och så var det det här med kristi himmelfärd och alla turister som bildar kö på ölandsbron. Ersätter kvällens planerade hemfärd till Karlskrona med lite träning istället och vips, så har vi hittat bra sak nummer fyra!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0