' varför är alla så långsamma?

Livet är underbart. Det är tre veckor kvar tills jag har mina betyg i handen och jag är superkass på att uppdatera saker och ting här. Det sistnämda är dock inte lika underbart som att jag tar sommarlov vilken minut som helst. Jag skulle ju inte klaga om Haparanda kunde dela med sig lite av sin sommarvärme hit ner till söder också, men visst, behöll den gärna för er själva, gör det era snåljåpar.

Om tio dagar flyttar jag hem till Öland igen. Det är också underbart. Första sommaren jag faktiskt längtar till att få börja sommarjobba, trots att jag ska sätta fötterna på samma golv som de två senaste somrarna. Inte helt sant kanske, för i år blir det en liten annan del av golvet med en charkmössa på huvudet tillsammans med riktigt härliga töser. F som i fint.

Lite oboy på det här nu. Persikoyoghurt kanske. Pannkakor med jordgubbsylt eller hallonsylt? Åh, vad mycket jobbiga val man ställt inför här i livet. Men vem har sagt att livet är lätt? Han den där ingen tror jag (jag är så klyftig!).


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0