' happy.

Sånt här gör mig knäpp. Första tanken är kanske hur bussen ska kunna plocka upp mig men sen kommer nästa i stil med; "någon har säkert ställt den där för att den ska känna av när bussen kommer och då sprängs den och så dör alla". Jag har aldrig påstått att jag är normal, och jag hoppas att ni lägger märke till snigeln nere till vänster,  säkert en mördarsnigel.

Åhåhåhå (ni får försöka föreställa er hur det ska låta), jag har så mycket att berätta. Hör bara:

.. imorgon, efter ett ynka betygsamtal, tar jag sommarlov (bortsett från att jag måste hämta mina betyg, som för övrigt är helt jävla awesome - ja, jag var tvungen att säga det - nästa onsdag). Hur bra låter inte det på en skala från ett till tio? Tolv, om jag får säga det själv.

.. imorgon är det också min sista dag i Blekingeland, en kväll som ska firas med utgång och jag är så förberedd jag kan bli. Hittade lite smått och gott när jag tillbringade gårdagen i stan med min lilla söta mamma. Gillar ordet awesome, så det kommer att bli just det, awesome.

.. världens bästa pappa fyller år idag också.

.. och min lärare i textkommunikation släpper en bok och därför kanske jag får ett par sekunder i sydnytt ikväll. De dök nämligen upp under vår lektion och svepte med kameran ett par varv för att fånga oss arbetande elever, om det fanns några, jag vet inte.

.. det fick vara allt för nu - ska ta mig en tupplur innan Cornelia kommer hit med sin trunk. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0