' g som i grym.



Men den här helt underbara, otroliga, fantastiska bilden uppladdad ville jag bara hälsa er att jag är så jävla grym. Ni små upplysningsmänniskor jag var så irriterade på för ett tag sedan, knappt så jag minns era namn, men Defoe, Rousseau, Voltaire? Kan ha varit så ni hette. Ni kan allihop hoppa upp och klappa er i arslet för jag kom ihåg er, jag kunde er, och jag nådde poängen för mvg, med andra ord - JAG BESEGRADE ER. Smaka på den säger jag bara, surt måste det smaka med en sådan förlust era gamla gubbar!

Nu förtjänar jag lite oboy eftersom jag varit duktig och tagit mig en promenad här på ön där jag befinner mig eftersom att jag är, som jag tidigare nämt, så jävla grym och är ledig imorgon. Lever fortfarande på mina 52 längder i simbassängen igår kväll dessutom så jag är värd en skön kväll nu.
CIAO.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0