' 28 maj.

Jag är hemma på Öland, hemma. Det är alltid lika förundransvärt att se hur mycket grejer jag har och att jag ändå lyckas få med mig alltihop hem även om det var med nöd och näppe denna gången. Men, det är ju en upplevelse i sig att sitta med särade ben i en och en halv timme.

Hur som helst, fredagen var kanon. En perfekt första dag på sommarlovet med sol på Stumholmen med sötsötaresötaste Cornelia och en perfekt sista kväll i Karlskrona med förfest hos Elina, som jag nog sällan kommer glömma i första taget, och utgång efter det. En utgång som jag nog heller knappast kommer glömma på ett bra tag. Andra gången i rad som någon drar kommentaren "men det är du som har varit tillsammans med ... va?" - ingen nämnd och ingen glömd, det är inte värt det. Det var slutet på andra året på gymnasiet det, tack för både dag och kväll allihop!

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0