' man måste skriva något här.

Åhåhåhå (jag gillar det ordet, även om det inte är ett ord men det skiter jag i), jag har en nikon d90 i mina händer och det här är den .. jag önskar jag hade kunnat säga första bilden jag tog, för det hade ju varit rätt coolt sisådär, men nej, det är det inte för då hade min lillasyster tagit död på mig innan jag hunnit säga ett (och det går rätt snabbt, testa själva). Men ändå liksom - jag typ dör av lycka. Precis vad jag behövde efter en slitsam arbetsdag!

Om två dagar har jag A här också - ännu ett lyckopiller den här veckan. Ser ut att bli en fin tredje vecka på sommarlovet med två dagars ledighet under torsdag och fredag - välförtjänt dessutom eftersom jag för första gången haft en kväll själv i charken idag och har en till imorgon.

För övrigt måste jag sluta säga mosimo när jag klappar katt eller hund och nu ska jag se om jag kan hitta någon hyfsat bra film som jag kan somna till. Jaja, nu undrar ni varför den måste vara bra eftersom jag ändå kommer blunda, men det måste den, punkt slut.


ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0