' there's a place downtown



Jag älskar henne - och hon går ut nian nästa fredag - och då har jag fått min nikon d90 - och det älskar jag. Life fint väder på det också så är det som det ska vara!
Litet bud på att klicka hem ett stjärnfilter och ett närbildsfilter med (skiter fullständigt i att jag drog det där på svenska och om jag gjorde en felaktig översättning) samtidigt som uv-filtret (fan vad cool jag är nu som pratar om en massa som inte alla förstår), för ett sånt är tydligen bra att ha.

Annars är det som det är, mina betyg kunde inte varit bättre, bokstavligt talat, och en positiv sak med resten av dagens händelser är att jag sprang och sprang och sprang nyss och fick lite motion, mindre bra är att jag pajade mitt knä men det är en annan femma och fy fan vad jag tjatar - nu ska jag vara tyst.

ciao.

Kommentarer
Postat av: lillsis

NAAAAW! älskar dig <3

2010-06-12 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0