' när fanskapet...

Mina små änglar, vad har ni för er? Hur mår ni? Ni slipper fråga hur det är med mig för jag kan härmed meddela att det är prima ballerina - med allt utom mina ben som har fått känna på hela mig utan avbrott mellan klockan sju och fyra i charken idag.

Sjuk i huvudet är jag, eller lite för mycket tävlingsmänniska kanske. Första gången jag var i charken och skivade pålägg fick maskinen vänta på mig. Numera är det jag som får vänta på maskinen. Om det däremot inte handlar om så många skivor, blir vi klara ungefär samtidigt - men då gör jag det till en tävling (ja, mellan mig och en maskin, men vänta ni bara, för han är fan inte dum) och fan ta mig själv om jag inte är klar först. Så tänker tydligen maskinen också och slänger ett par bitar helt åt pipsvängen bara för att han tror att det ska ta längre tid för mig då eftersom jag får rätta till det. Säääääkert liksom, jag är väl inte så dum att jag drar igång honom igen innan jag rättat till det? HA! (ja, jag är seriös nu, jag blir till och med, för att överdriva det lite, förbannad när fanskapet slänger en skiva fel för att försöka dra ner på mitt tempo.) Mina nio timmars arbete har ändå gått rätt fort faktiskt - det blir vad man gör det till.

Färdigutskämd för idag tror jag. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0