' ja, dom är ugnsbakade.

Jo, jag ville ju bara hälsa att man kan ändra planer snabbt - man kanske skulle ta sig ett par varv i spåret tills knäet pajar igen? Neee. Det är fint och bra och underbart. Jag har världens finaste vänner. Världens finaste. Världens. Finaste. Jag hoppas ni fick det klart för er.

Har missat två avsnitt av bella & tyra-show som jag tänkte dra igenom nu innan jag hittar på lite annat kul. Jag är sugen på chips. Ugnsbakade chips. Men det är inget jag kan cykla ner och köpa bara så där liksom för då kommer hon (eller han för all del men jag är inte så glad åt det könet för tillfället) i kassan tycka att jag är ett fetto som ska sitta och proppa i mig en massa chips helt själv - en onsdagkväll dessutom liksom.

Å andra sidan är jag faktiskt ledig imorgon och onsdagar brukar ju kallas för lillördag och jag kommer ju inte att vara själv.. hm. Det där är värt att tänka på!






puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0