' de här lemurerna.

I torsdags skrev jag att vi matade lemurer på djurparken och att de hängde sig i en om man inte är tillräckligt snabb. Bara för att jag är big fan of onödig fakta så ska jag gå in lite närmre på vad jag menar med det genom ett par bilder.





1. Har funderat mycket på det här i efterhand faktiskt. Legat vaken om nätterna och tänkt. Varför lät jag honom inte följa med mig och min tipspromenadpenna? Så kass som jag var hade det inte kunnat gå sämre i alla fall.

2. Jag hoppas ni ser blicken. Hade jag inte vetat att det var för att han bara ville ha mat så hade jag klassat det som en mördarblick.

3. Försök till kommunikation från min sida tror jag. Fortfarande inte greppat språket men det kommer.

4. Och där hängde han. Nu hoppas jag att ni förstår vad jag menar.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0